Calivita Története

Út egy álomtól a világcégig

1990-ben Kaliforniában fogalmazódott meg először a gondolat egy olyan vállalkozás indításáról, amely képes támogatni az Európában zajló gazdasági és életmód változásokat, vagy akár az élükre is állhat. Az 1991-ben megalakuló California Fitness küldetése az volt, hogy az Egyesült Államokban több évtizedes hagyománnyal és tapasztalattal rendelkező életmódfelfogást – miszerint az étkezésünkből hiányzó tápanyagokat vitaminokkal és étrend-kiegészítőkkel pótoljuk – meghonosítsa az európai régióban oly módon, hogy közben felkarolja és támogatja a térségben kibontakozó ambiciózus vállalkozói lelkesedést.

A küldetés messze többről szólt egy kereskedelmi cég létrehozásánál. Olyan kihívást jelentő és felelősségteljes társadalmi szerepvállalás volt ez, amely kevés vállalat számára adatik meg. Büszkék vagyunk rá, hogy tevékeny részesei lehettünk ennek az időszaknak, és egymással párhuzamosan, több területen is élére állhatunk a változásoknak:

  • vitaminok, étrend-kiegészítők szerepének és fontosságának megismertetésében,
  • prevenció és az egészséges táplálkozás szükségességének tudatosításában,
  • vállalkozói lehetőségek megteremtésében, bemutatásában és támogatásában,
  • és a támogató környezet kialakításában és fejlesztésében (jogszabályi környezet, orvos-szakmai támogatás, képzési rendszerek).
Az elmúlt 25 évben minden területen mélyreható átalakulások támogatói lehettünk, és olyan eredményeket érhettünk el, amelyek hatására ma a CaliVita International mindenki által elismerten a térség meghatározó szereplőjévé válhatott.

 

Vitaminkultúra a-tól z-ig

A ’90-es évek elején a térségben néhány alapvitamintól eltekintve szinte ismeretlen volt a vitaminok és étrend-kiegészítők egészségre gyakorolt hatása. A megadózisú multivitaminok, a koenzim Q10-tartalmú készítmények, az antioxidánsok, a vércsoportos táplálkozásnak megfelelő vitaminok, az omega-3 halolaj, a folyékony vitaminok mind ismeretlen fogalomnak számítottak a kezdeti időszakban, míg mára már mindenki számára ismertek és közkedveltek. Elértük, hogy a kezdeti 3-4 terméktől mára a CaliVita International biztosítja az egyik legszélesebb termékpalettát tagjai és vásárlói számára. Ez is jelzi azt a tudást és tapasztalatot, amelyet sikerült felhalmoznunk az elmúlt 20 év során együttműködve az amerikai és európai étrend-kiegészítő piac legkiválóbb és legelismertebb szakembereivel.

Minőség kompromisszumok nélkül

A cég tevékenységének és termékeinek mindvégig meghatározó eleme volt a kiváló minőség. Ez az elvárás nemhogy csökkent volna az utóbbi időben, de még szilárdabb, mint valaha. A CaliVita International mindvégig nagy hangsúlyt fektetett arra, hogy megőrizze termékei kompromisszumok nélküli kiváló minőségét és megfizethető árait. Az elmúlt 20 év során felhalmozott tapasztalatnak és vezetői hitnek köszönhetően mára a CaliVitáé az egyik legszigorúbb termékfejlesztési és gyártási elvárásrendszer, amely követelmény mind a cég saját dolgozóival, fejlesztőivel, mind a külső partnerekkel, beszállítókkal szemben.

Az egészségtudatos életmód meghonosítása

A CaliVita International mindvégig kiemelt hangsúlyt fektetett arra, hogy az a tudás és tapasztalat, amely az amerikai térségben felhalmozódott az elmúlt 60 év során a vitaminokról, elérhetővé váljon az európai térség valamennyi polgára számára. Ennek támogatására a CaliVita számtalan eszköz dolgozott ki és alkalmazott. Mára mérföldkőként tekintünk vissza:

  • Vitaminbiblia első kiadására (amelyet még számos további követett),
  • az első orvoskonferenciára (amelyet azóta Európa és Amerika közel 40 országában rendezünk meg),
  • az első terméktréningekre (melyek eredményeképpen mára több százezres lelkes és profi vitamintanácsadó tevékenykedik a térségben).

Büszkék vagyunk rá, hogy meghonosítottuk az ingyenes orvosi konzultációkat, amelyek hozzájárultak ahhoz, hogy a CaliVita mára a térség egyik leghatékonyabb és legszélesebb körű támogatást nyújtó Share Marketing cégévé válhatott.

Inspiráló vállalkozói környezet megteremtése

A CaliVita International alapításának egyik fundamentuma az „amerikai álom” elérhetővé tétele volt mindenki számára. Ki akartunk építeni egy olyan vállalkozási környezetet, amely mindenki számára lehetővé teszi, hogy elindítsa saját CaliVita vállalkozását. Mindvégig alapelv volt, hogy csak egy egyszerű, igazságos, átlátható, kockázatmentes és maximális támogatást nyújtó stabil környezet felelhet meg ennek a célnak. Ezeket szem előtt tartva mára elértük, hogy elismerten a CaliVita Internationalé az egyik legkiforrottabb és legvonzóbb kifizetési és támogatási rendszer az iparágban. Munkánk és törekvésünk eredményeképpen több százan lettek CaliVita euró-milliomosok, és számuk évről évre gyarapszik.

Hosszú utat tettünk meg a 90-es évek Európájától a mai napig. Hiszünk benne, hogy azt a tudást és tapasztalatot, amelyet sikerült felhalmozunk az elmúlt évtizedekben, a világ más régiói számára is hasznos és társadalmat formáló erővé tudjuk emelni. Ez a törekvés vezetett el oda, hogy a kezdeti néhány országtól mára a világ 37 országában jelen vagyunk. Büszkék vagyunk rá, hogy eljuttattuk a CaliVita értékeket és lehetőséget Európa minden országába és számos közép-amerikai egészségtudatos vállalkozó is a CaliVita nemzet részének vallhatja magát.  Hiszünk benne, hogy ezen a hosszú úton a rengeteg tapasztalat, a számos nehézség és a számtalan siker egyaránt kellett ahhoz, hogy mára kiforrott, büszke és professzionális partnerei lehessünk valamennyi CaliVita vállalkozónak.